ladada ladada ladadaoh ohhh

Hejhej bloggen,
Hur mår ni alla?, själv mår jag jätte bra tror jag. Imorgon ska det bli jätte roligt. Men jag måste läsa i engelska boken. Jag vet inte vart den är. Inte mitt fel att alla mina saker har ben?. Kanske borde jag försöka hitta den. Orkar inte haha, vadå det är tisdag?, oj juste det är torsdag. Vänta nej, det är imorgon. Då är det .... Onsdag. Eller hur?. Måste titta upp det. Ska gå och fråga Madde.

(Går och frågar Madde)

Det är onsdag. Nu undrar ni säkert varför jag inte titta på datorn iställe för att gå och fråga Madde. Venne fan varför. Säkert finns det någon bra förklaring till det. Nu ska jag lyssna på musik hela kvällen och kanske börja städa mitt rum.

Kramar <3



I can live without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0