Kvällsblogga,

Klockan är 23:39?. Och jag sitter nu och tänker på att jag borde har gjort matte rapporten idag när jag kom hem. Men iställe tittade jag på tv och spela gitarr. Imorgon måste jag plugga. Det ska vara klart på fredag. Haha, ingen panik. VI KOMMER ATT DÖ! ?

Ska sova, men först "Coca cola time". Haha. Fick en coca cola av Lillis. För mamma och pappa har slutat köpt hem coca cola? Venne varför. För dem inte vill att jag ska bli mer beroende? För att dem tycker att jag dricker ör mycket?. Men jag har min lilla källa som ger mig vad jag behöver. Mowhaha. Mamma och pappa, er plan suger! För Lillis ger mig coca cola :D HAHA! ni suger

Undra va mamma kommer tänka om hon läser det här?,
Mammas tankar när det händer: Vilken underbar dotter jag har :) Hon är bäst,

Haha jo jo . . . ^^

Sov gott sötnosar. Bloggar mer imorgon. Blink blink eller som jag och Jessica säger Kum Kum? HAHA XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0