Jessica kan inte säga nej!




Jag har bestämt att jag och Jessica ska dit nån gång. Där finns dansare, gitarrister såvidare. Okej, jag kanske inte har pratat med henne. (frågat henne) Men hon måste säga ja!. Fan, det är grymt. Gitarrer, sångare, Dansare? (Stryk över det sista). Dansare. Okej nu kan jag gå vidare.

Det ser vara jätte roligt. Ska prata med Jessica om det. Om hon vill. Man hänger där med andra gitarrister och sångare. Inte bara gitarrister. Men det är dem jag är ute efter. Dem är lätta byten. Hihi,  För då har vi samma intresse.

Jessica får inte säga nej! :D För hon kan träffa en snygg kajal pojke och dem kan leva lyckliga? Tjoho för kärleken. Men jag hatar den! För pojkar är idioter . . .


Okej men jag kanske borde fråga henne innan om hon vill?, HON MÅSTE annars äter jag upp en kudde. För den sitter i min säng! HALLÅ MIN SÄNG!!!. Okej den får vara där :) Kramar. . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0