Ingen HIH imorgon . . .

The words are coming I feel terrible 

Jessica kan inte gå med mig till HIH. För hon har ont efter sin operation. Kan förstå att det gör ont. Synd att hon inte kan hänga med. Det som skulle bli så jävla roligt. Utan henne blir det inte lika roligt. :'(

Jag vet inte vad jag ska göra nu, för jag vill gå. Är det nu jag ska ringa till alla och fråga om nån kan hänga med. Eller ska jag vänta tills Jessica mår bättre? :O Känns taskigt att gå utan henne. Måste allt vara så svårt. Känns jävligt taskigt att bara gå utan att fråga om det är okej. Men ändå känner jag att det kommer komma fler gånger. Det här kommer inte bli den sista.

Bläh, säg vad jag ska göra nån?. Det kommer inte bli kul utan henne, men det här kommer inte bli sista gången man hänger där tror jag. :/ 

http://www.huddinge.se/upload/Kultur&Fritid/Bilder/Event/Huset_3_220x138.jpg

Should I Stay Or Should I Go?


Kommentarer
Postat av: Jazz

det är klart att du får ringa någon annan att gå med! vi kan ju gå någon annan gång <3

2009-10-28 @ 23:58:47
URL: http://animagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0