Idioterna kom hem!

My, Madde och Lillis kom hem. Roligt, det första My gör när hon kommer hem är att gnälla övet hur mycket pengar jag får och saker. Jag fatta inte noll. Då började hon räkna upp allt jag har fått, hund, elgitarr, kamera...

När hon började räkna upp allt så ville jag bara att hon skulle hålla käften. För det var mamma och pappa som har köpt det till mig. Inte hon. Och det jag får av mamma och pappa ska alla andra skita i. Det låter som dem inte får något. DEM HAR FAN HÄST! Vet dem hur dyrt det är eller?.

Jag sa till My att dem har häst och allt. Då sa hon att hästens är alla. Haha jojo, jag är aldrig där.

Fattar inte varför hon tog upp det? Så onödigt.

Så mycket skönare när dem inte var hemma för mamma och jag hade jätte roligt XD, Vi satt och spela ett jätte roligt spel.   HAHA! :)

http://2.bp.blogspot.com/_SSQUJwaIW08/SESiVxjgr2I/AAAAAAAAALo/YT1BRJhwefU/S660/Black+Veil+Brides+wide.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0