(Huvudvärk)

huvudvärk, tog en alvedon. Känns lite bättre. Hoppas att jag inte har ont i huvudet imorgon. För jag tänkte städa mitt rum och ta det lungt. Kanske till och med skapa lite musik. Men det blir allt svårare utan någon inspiration.

Jag påbörjade en låt, som ni kanske hört talas som det i bloggen. Men jag vet inte. Jag är helt förvirrad, men ackorden börjar falla på plats. Men det finns några delar som jag kanske borde ta bort eller bara låta vara.

Undra när jag kommer bli klar med den . . . Om ett år?

Aja dax att sova, Kramar er Ronja :)

http://dagbladet.se/polopoly_fs/1.1111948!image/1940459465.jpg_gen/derivatives/468w/1940459465.jpg

TACK! Att Alvedon finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0