GREEN DAY IMORGON! <3

Kan ni fatta det? Green day är imorgon, Jag kommer inte sova på hela natten. Två skäll varför jag inte kommer att kunna sova är:
*Green Day
* Att jag inte var med Jazz idag . . .

Känner mig dum att jag stanna hemma och gjorde läxorna iställe för att vart med henne. Men ag kände att jag var tvungen. Vafan om jag ska kunna komma in på Tumba så måste jag ha bra betyg ;) Ni fattar va jag menar . . .

Jag tror Tumba skulle vara bra för mig. Nära och roliga lärare. Jag behöver bara åka 713. Inte så jobbigt :D Iställe för att sitta och byta tåg och massa. Ganska skönt. Jag vet! :P

Men sen är det inte säkert att jag kommer in. För jag rita för bra? Hahah ne jag suger . . .  INTE MITT FEL!  -.-


Imorgon GREEN DAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0