Get sick, get well


Sitter nu och lyssnar på Nirvana med Heart Shaped Box. Önskar att jag var i skolan just nu. Orkar inte vara i mitt rum. Det är ostädat som fan. Ligger fan kläder i min soffa, på golvet i min säng. Panik, måste städa! men inte nu. För jag mår illa och så jävla ont i halsen.

Fan imorgon ska jag till tandläkaren, Orkar inte om jag har ont i halsen. Får prata med mamma om det. Jag tänker fan heller sitta där med ont i halsen. Han kanske blir sjuk eller något. Tror inte pizza gubben vill det ha ha, han ser ut som det. xP

Haha, roligt att få sig ett skratt. Bara tanken av att min tandläkare ser ut som en pizza gubbe får mig att garva. Hihi,
psykbryt!*

http://bloggportalen.aftonbladet.se/blogportalimages/blogimages/originals/12927.png






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0