Gaah . . .

Vaknade för en kvart sen av att Bosse sprang runt i huset. För pappas kompis var hemma hos oss. Sen så bjuder pappa in dem i min lya, mitt hus. Okej det är hela familjens hus. Men hallå jag sov. Då så börar pappa säga att jag skulle ta in min hund på mitt rum. Jag orkade inte. Men då fick jag gå upp med kort byxor och t-shirt och hämta honom. Men sen när jag kom till mitt rum. Så började han springa ut till köket. Så jag fick ut igen och ta honom. Det var skit jobbigt.

Men nu ska jag fixa mig till att åka till Jessica. Fan sitter här med venne vad. Men aja bloggar sen om jag kan och hinner. Go'natt! XD

Oj haha jag menar go'kväll?

Kommentarer
Postat av: Jazz

Det är klart att det är ok att du kommer tidigare ^^<3

2009-10-23 @ 17:59:49
URL: http://animagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0