Filmen

Filmen var jätte bra, bilder kommer imorgon! För trött för det. Det var i alla fall jätte mysigt och filmen var jätte bra! Love it! Men jag råkade tappa min Monster dricka! FAN! Blev så jävla sur, sen så luktade jag konstigt för jag fick det på mig.  Så jag sa till Jazz hela tiden, jag stinker konstigt. Typ öl? Så jävla blääh!

På tåget hem så dog jag och Jazz, det var tyst tills vi kom. Vi satt och garva som jävla idioter (Super Hyper), jag hånnade en tjej bara för att hon läser samma bok som mig ha ha alla vill vara som mig! :D , vi snacka gammla minnen och mer och mycket mer...

Just nu så har jag bara ont i magen, vet inte om godis, monster och 3D filmer är så bra för min hälsa. Men vem klagar? Jag kunde mått värre ;]

Men imorgon så  har jag orientering. Både roligt och tråkigt. Jag gillar inte regn, jag gillar inte att springa men att vara med Jazz och Cassie. Sen så sa Jazz att jag inte fick vara sjuk XD BAAAAH!


Dax att sova ;) Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0