En timme kvar

En timme kvar tills jag ska sluta med coca cola i en hel vecka. Det kommer inte funka! Men jag ska försöka! Men ingen säger att jag kommer att klara det. För jag känner redan nu att det här kommer inte att funka. En hel vecka utan coca cola. Lycka till! Kvällarna kommer bli jobbigast!

Men jag lovar, jag ska försöka. Men jag säger inte att jag kommer att klara det. För en hel vecka för mig är som värsta venne vad.

Om jag inte känner ett jävla sug på coca cola om jag klarar en hel vecka, tänker jag aldrig mer dricka läsk. I alla fall inte så här. Det är fan överdrivet mycket.

Vad jag får dricka den här veckan:
- Vatten
- Mjölk
- saft?
. . .

Vad jag inte får dricka:
- Läsk, i alla fall inte coca cola.

Nu ska jag ta min sista coca cola. Det här kommer inte sluta bra, eller?  :O


Go'natt bloggar mer imorgon om hur det går. Kramar <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0