En jobbig dag,

Usch vad alla skulle vara jobbiga idag! Springa runt och skrika. Eller försöka prata med mig. Själv ville jag bara hem och spela gitarr. Måste göra dem där rapporterna. Orkar inte! För trött. Imorgon så ska vi ha prov plus inlämning på fyra  (Ej  barntillåtna ord !) rapporter. Sen ska människor fråga en massa saker, det är så "gaah". Dem tre personer jag behöver just nu är Cassie, Emelie och Jessica. Alla andra är bara jobbiga.

Imorgon så ska jag, Jessica och Emelie tror jag, prata med några tjejer i klassen. Jag fick reda på det idag. Fattar inte varför jag ska vara med. För jag har inte gjort något? Så det känns lite konstigt. Jag har bara varit på Jessicas sida för att hon är en av mina bästa vänner, men jag har inte gjort något mot dem. Jag ville bara hjälpa Jessica som "stöd" eller vad man nu vi säga?. Men jag går på det där "mötet". Det kanske är något jag har gjort? Men jag kanske inte kommer ihåg. Men jag tycker att det är moget att sluta bråka. Man kan ju bara skita i varandra. Men man behöver inte vara otrevlig, men heller inte Tjoho bästisar, för jag känner inte dem? XD  . . .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0