The dead Weather

The Dead Weather "Treat Me Like Your Mother"

Ronjs ; Jag vet inte så mycket om The Dead Wearther, men de bildades 2009. Jack White från The White Stripes är med. Men jag tycker att dem är helt okej. Inte precis sån musik jag lyssnar på. Men jag har lyssnat på mycket The White Stripes. Jag gillar hur de gör sin musik.

 

Treat Me Like Your Mother var den första låten jag hörde med The Dead Weather. Den var jävligt grym. Börjar med Mörtley Crue känsla, tills Alison börja sjunga. Då blir någon Alannah Myles känsla. Men mycket rockigare,

 

Videon är härlig. För i slutet börjar Jack och Alison skjuta på varandra, tufft att man kommer å en sån sak. Ha ha . . .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0