Oseriöst, Ronja

Favoritcafé: Venne ^^
Favorittidning: Rock Sound eller Sweden Rock
Bästa saken som händer i vinter: Jul ?
Favoritplagg i garderoben just nu: Min Green Day T-Shirt som jag köpte på konserten.
Längd: Ungefär 165cm?,
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart...
I höst kommer jag att gå klädd i: T-shirt och Jeans
Men absolut inte i: Randig kjol? XD
Mig själv med tre ord: Galen, Super duper hyper, och super duper smart.
Jag tränar: Min snigel arme ?
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad, men trött
Är det nåt du absolut inte äter: Leverplättar, vafan är det? XD
Kläder just nu: Badbyxor och T-shirt och MÖSSA!
Vad sa du senast: Go'natt, dumma familj. Tror jag  ;)
Fisk eller badkruka: Vattumannen XD
Spelar du nåt instrument: Gitarr och min hemliga talang näsflöjt?. Hahahah
Morgon- eller nattmänniska: Morgon/Natt
Sparare eller slösare: både?
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Njaah!, ne
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte .  . .
Vad ska barnet/barnen heta? Kalle Anke och Puh
Bio eller promenad: Promenad,
Är du kittlig: Nja,
Rädd för insekter? Ne, utom när jag sover. För jag vill inte ha nån i munnen. :S
Största svaghet?: Sluta skratta när nån säger att man ska göra det. Haha
Det här är jag bra på: Att vara dåligt på allt. Utom min näsflöjt.
Bästa bok? Blod, svett och dårar
Chips, morötter eller godis? Godis  :D
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja!
Stökigt eller välstädat? Stökigt, men då år jag panik och städar. :)
Gillar du att sjunga? Ne, för jag kan inte sjunga.  XD
Anser du att du är stark? Haha Ja?, coca cola varje dag och godis. Hell Yeah!
Använder du knark? Nej! Töntig fråga. Jag är 15 år!
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Dregen, Coca cola och min näsflöjt.
Civilstånd: Singel

(oseriöst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0