Dax att sova . . .

Nu ska jag sova, känns bra att vara fri från coca cola. Känns så bra! Har aldrig kännt mig så fucking levande! Sajk! Nej, det är hemskt. Vill bara ha läsk just nu. Vi vet alla hur det kommer att sluta. Så det bästa just nu är väll att sova. Så behöver man inte tänka på coca cola . . .

Jag kommer inte kunna sova idag, för jag kommer bara tänka på den där låten  som jag länka till. (Wild Willy)
Så himla bra var den. Hans röst <3 (Nicklas Hocker). Låten börjar med en ganska skön stil, sen så får den lite skön trash känsla. Så är jävligt grymt.  ( gör fler låtar! Om ni gör en CD. Så köper jag 100 000 stycken! Haha) TriFly för dem som inte vet ^^.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0