:D


( text biljettnu.se )

GREEN DAY Nytt album! Ny turné. Och äntligen kommer Green Day till Stockholm. Senaste Sverigebesöket var 2005 på Ullevi. Förbandet heter Prima Donna och går på kl 19. OBS! Green Day står på scen kl 20-23. Spelningen kommer att vara ungefär 3 timmar lång!

(Text Globearenas.se)

Preliminära tider för kvällen

16:00 - biljettkassan öppnar
17:30* - PreParty PreParty via entré 2
18:00 - entré 4 och 6 öppnar
19:00 - förband The Prima Donnas
20:00-23:00 - Green Day

* matgäster med förbokningar i Grill till kl 17:00 går in via entré 9

nytt & nostalgiskt

Den 3 timmar långa showen bjuder på låtar från bandets senaste album "21st Century Breakdown", men förbered dig även på en rejäl nostalgitripp som tar dig med på allsångsrunda med självklara låtar som "Basket case" och "American Idiot".



Mina ord:
3 timmar grym musik och en snygg sångare på scen. Jag hänger med, höhö. Några timmar kvar. Kanske borde jag ta fram kläder eller inte bara springa runt, hoppa och skrika? Nja jag kan fixa oss sen. Nu måste jag springa runt och vara HYPER! :D  Tjhoh!

http://storasyster.webbop.fi/data/storasyster/images/xl/xl_globen.jpg
Där ska jag vara ikväll med Empy, men hon har inte ringt! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0