Coca cola fusket!

Nu tror ni säkert att jag inte hade en coca cola igår kväll. Inte sant. Jag vaknade upp och sprang och tog en 1,5 liter coca cola, det var så gott! Jag är inte beroende. Jag kan sluta när jag vill, *host host *

Sedan så när jag gick till skolan så tog jag med mig 0,5 liter cola med mig. Så när jag gick hem så tog jag fram den, smakde så gott! Haha Coca Cola Diaries. Haha ja, jag kan börja skriva om mitt beroende av coca cola.  Det skulle typ se ut så här om det var som Heroin Diaries.

Okt 9 2009
Hej dagbok?
Mitt liv som beroende av coca cola är så töntigt. Jag borde dra ner på det. Buhu. Jag är en sexig basist i ett band? 

Okej dagboks grejen är nog inte min grej . . .


http://www.hornebokiosken.se/bilder/Coca_Cola_33cl.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0