Coca cola Diaries del 1

9 Okt 2009

Hej  dagbok,
Idag så när jag kom hem var min coca cola slut, men jag drog till skafferiet
och skaffa mer?  Haha kan man vara beroende av coca cola? Det låter ju inte normalt, va är du beroende av? Coca cola dudå? . . .

Man  brukar säger jag kan sluta när jag vill. Men kan man bara lägga av med saker? Bara sådär, det tror inte jag! Jag tror man måste dra ner varje dag. Inte bara sluta. Jag vet att jag inte bara kan sluta med coca cola sådär. För det är så gott och det gör mig glad {:

Varför jag tror att man inte bara kan sluta med saker på en och samma gång är för det är då man får tillbaka suget. Men om man drar ner så minskar man suget. Men såklart kan det bli, men lite till bara en gång till. Sen så kommer suget. Men jag tror det är så man fixar bort dåliga vanor.

Men jag ska försöka dra ner på det, sen sluta :D (Eller bara dra ner på det)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0