Bruised And Scarred

 

29/10/2009

Imorgon är det Rise Against, :( Jag ska inte vara där. Jag får väll vara glad över att jag fick gå på Green Day. För det var grymt. Har inte lddat över några bilder som jag lova. Men jag ska göra det nån gång.

 

Idag är det ju HIH, Jessica kunde ju inte gå. Men Lillis Sa att hon kunde hänga med mig. Då blir det nog så. Men jag känner mig så jävla elak om jag går. För Jessica ville ju också gå. :( Hoppas hon mår bättre.

 

Just nu sitter jag och tittar lite på youtube. Men jag ska börja städa mitt rum som jag har lovat mamma. Men det blir väll som vandligt att det inte blir av. Jag säger att jag ska städa, men sen så gör jag det inte. Hahah, ^^

I'm bruised and scarred
Save me from this broken heart
All my love will slowly fade and fall apart
Someone please sing this lovesick melody
Call my name if you're afraid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0