Ångest,

Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket dem här dagarna. Men jag har varit lite off the road. Har inte orkat göra något. Börja känna mig lite rostig i kanterna. Men idag tog jag i alla fall ram gitarren. Tjoho för det! kan nu spela början på Mcfly's sång transylvania. Lärde mig helt själv. Bäst ?.... I know :D

Idag har jag gitarrkurs. Vill inte gå, vill inte gå , vill inte gå. Känner inte för det. Vill bara ligga hemma och inte göra ett skit. Vill inte ut bland människor. Då måste jag fixa mig, smink, fixa håret... Gaaahh orkar inte! Sen måste ag vara trevlig? Nej, tack. Låt mig få stanna hemma ! 

(Hellre hänga vid huset i huddinge. Träffa roligt folk.)


I colour my art
black for my heart






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0