8 okt 2009

Nu ska jag prova att sova en hel natt utan coca cola och hoppas på att det kommer att funka.Orkar inte vakna upp tusen gånger varje natt. Jag vill bara sova! :/

Vad jag tror beror på mitt sömnproblem:
* Stress
* Datorn
* Filmer
* Mina tankar . . .

Varör jag tror det är för när man till exempel har varit stressad så är det svårt att ta det lungt. Eller när man stänger av datorn men ligger och tänker på alla saker man borde ha skrivit på bloggen. Eller tänkt på alla snygga rock killar. Då kan man inte bara somna om! Eller kan det vara tanken på S som får mig vakna upp?

Kommentarer
Postat av: Jazz

sv; mhm, det är ju min blogg liksom? aja, kan du fortfarande imorrn?

2009-10-09 @ 19:46:07
URL: http://animagus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0