8 okt 2009

Host! Host!

Har börjat hosta som en dåre! Hela tiden. Det är sjukt. Jag vill inter bli sjuk. Jag måste hålla mig frisk. Det känns redan efter två dagar att jag har missat en hel del grejer. Nytt projekt, bla bla blah...

Sitter nu och tittar mina mail, få se pointshop, pointshop ..... Oj Gröna lund. Vilka roliga mail man hade :D Bara 99 Mail från pointshop? Hatar när man får hundra jävla mail från skit pointshop! Tror att jag ska ta bort min pointshop. Vafan jag får bara en massa jävla mail. Men kan man bara ta bort alla mail eller? För jag har 30 000 poäng?

Men det suger att man får jätte många mail varje dag. Man orkar inte titta på alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0