3 oktober 2009 kl 11:08

Hejhej bloggen.
Ska städa mitt rum idag, har ingen lust med att göra det.  Det är lördag och jag vill ha godis, så om man städar rummet får godis. :D Mowhaha

Det är min smarta plan, Städa få godis... Smart? 

Men jag tycker att jag är redan värd godis.  För att jag klarade engelska provet utan att övat. Ha ha , nästa gång så tror jag heller inte att jag ska plugga. För det gick ju riktigt bra. Ne skoja bara, såklart ska jag öva. Men det gick jätte bra. Förvånad faktisk!

Det ändå jag sabba var nog när man skulle skriva fritt, kände nog att det gick väll åt helvete. Men jag försökte i alla fall mitt bästa.  Det är väll det som räknas?, Louise fick en chock när hon såg att jag hade gjort alla frågor för en gång skull. Annars brukar jag bara göra ungefär 75% av provet. Hälften rätt typ. Ha ha...

Är jag inte värd godis då?




 

 


Kommentarer
Postat av: Jazz

Jag tycker att du alltid är värd godis ^^<3

2009-10-03 @ 11:25:18
URL: http://animagus.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahah :D aa! tycker jag med :P

2009-10-03 @ 12:06:00
URL: http://flavors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0