10 skäll varför jag borde få gå på Rise Against!

1. För att jag älskar deras låtar. Jag skulle kunna göra vad som helst om jag får en biljett!
2. För då skulle mamma och pappa vara dem bästa föräldrarna i världen.  ( om jag fick gå )
3. För dem är mina idoler!? Ett bra skäll varför jag ska gå bara för dem är mina idoler är, JAG ÄLSKAR DEM!?
4. För det är orättvisa om jag inte får gå.
5. Vadå ska jag sitta hemma den 30/10 när dem har konsert, ne tror inte det du!?

6. Dem kanske aldrig mer kommer till Stockholm igen. Vad ska jag göra då?
7. Jag kommer inte prata med mina föräldrar om dem inte låter mig gå!
8. För jag är deras dotter och jag måste få gå!
9. Annars slutar jag äta! Fan jag vill ha mat
10. Jag städar inte mitt rum?


http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Rise+Against+Visits+Fuse+No+1+Countdown+IHM0DnXB-Sjl.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0