10 okt

10 okt 2009

Hehej idiotiska blogg,
Idag så skulle jag ha vart med Jessica och gjort den där roliga videon. Men jag kände att det var bäst att stanna hemma och plugga. Jag försökte plugga. Men det gick inte. Jag försökte först skriva lite på den där "Vilken lärare passar in på vilken religion grejen" Det sög!

Efter jag försökt skriva ett ord på en timme ger jag upp. Sätter mig iställe och letar låttexter till bilden. Men det gick åt helvete!

Men det bra med att Jessica och Jag inte gjorde videon idag, var att Emelie kanske kan vara med. Sedan hade vi inga "Fjortis kläder". Tyvärr, men den kommer nästa veckan eller något ;)

 


(Bildbrist . . . )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0