Why does my heart cry?


TJA, Bloggen!

Jätte trött. Klockan är ändå bara 20:33?. Skumt. Jag brukar vara trött vid 23:00. Haha. Kanske somnar tidigt ikväll. Vad tror ni?. Själv så tror jag det. Eller så behöver jag bara godis. :3 haha. Godis och en bra lång film. (Skräckfilm). Inga fler kärleks filmer. För då kommer jag inte kunna sova inatt. Moulin Rouge var så bra. Men jag börja nästa gråta. Jag gråta?. Japp, jag var jätte nära på att gråta. Har nån probloem med det? Fuck you, jag kanske gillar att gråta till kärleks filmer. Nån annan som gör det. Inte bara jag?. Haha normal!.

 

Händer imorgon:

Imorgon händer inte så mycket. Städa rummet och plugga typ?. Bläh tråkigt!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0