Where Were You

♥ För nån  kvart sen gick jag in på Crank it up för att se om de hade skrivit något om Backyard Babies "paus". Tittade snabbt vad dem hade skrivit. samlingsbox, dokumentär och en till bok? Läs ↓


Crank it up:
Dregen och hans mannar i BACKYARD BABIES Har beslutat sig för att lägga bandet på is efter nästa år.
“Jag har turnerat 20 år i sträck och är nöjd med det”, säger sångaren Nicke Borg till Aftonbladet.

I slutet av Januari kommer bandet att starta deras avslutningsturné i finska Tampere för att senare ta sig in i Sverige.
Bandet kommer också att släppa en samlingsbox, en dokumentär och en bok om bandets resa från början till...ja paus.

Min åsikt:
Vad ska jag säga. Synd, men dem har hållit på i 20 år. Tycker att dem borde få vila. Även om jag skulle vilja slå sönder något och bara skrika. Njaa, ingen fara. Haha, ne. För jag tror att dem kommer om några år med en skit bra CD. Massa nya bra låtar. Man får ju alltid hoppas på det.

http://3.bp.blogspot.com/_L4703E9ROwI/SqemfWC4aQI/AAAAAAAAAgI/RTkuVg8uguM/s400/35_stor_dregen-borg-mustavalkonen.jpg

Where Were You

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0