We know just who we are . . . !

Hej bloggen,
Just nu börjar det kännas bättre. Sitter och spelar gitarr till the nobodies med Marilyn Manson. Börjar lära mig den utan att titta. Nej, jag har inte spelat den runt tusen gånger för att den är så bra. Haha, hittade tabs till den igår. Övade typ hela natten?.  Inte undra på varför jag vaknade upp med huvudvärk. Men som sagt, börjar känna mig bättre.


Vad händer imorgon?;
-Imorgon så (om jag mår bättre) så blir det kanske offroad. Har inte varit där på ett halv år?. Hoppas S är där. <3
Men han är aldrig där. Men han kanske är där imorgon. Då blir jag glad. Om jag följer med. Vet inte om jag ska eller inte. Jag har ju Bosse. Han kanske kan följa med. Ska fråga pappa. Men jag vet inte heller om pappa har lust att åka upp imorgon. Men vafan tänk på mig. Galen och kär i en snubbe. Måste träffa honom. Romeo och Juliet typ?. Okej, fattar du?. Haha Ska säga så här till pappa:
- Du måste åka upp till offroaden. För då hänger jag med. Förstör inte min chans att få träffa honom. Fattar du?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0