Tandställningen kommer först!

Jag prata med mamma om tandställningen. Jag vill ha ut den imorgon. Men som ni vet spruta imorgon. Då var valet. Spruta eller ta ut tandställningen. Gissa vad jag valde?. Tandställningen. Så jag ska ringa lärarna imorgon, sen dra till tandläkarn. Sen efter det blir det väll skola?.

Klockan 15:05, eller något. Så ska jag till tandläkarn. Kanske på kvällen HIH. Om jag orkar. (Inte säkert, plus att jag inte har nån att gå med. Men det kan jag fixa. Höhö!)

Aja dax att sova?. Klockan är 23:48. Det kommer bli en lång dag. Så jag kanske behöver lite sömn. Min stora dag imorgon. Tjoho.

Tandställningen ska ut, yay. Glad :D

 

Kramar till alla sötnosar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0