Sliten

Hej,
Har inte bloggat på hela dagen. Om man inte räknar med det här inlägget. Har himla ont i armen och har feber från sprutan igår. Så jag har försökt stanna i sängen. Men jag kände att jag var tvungen att blogga, i alla fall ett inlägg. Som ni kanske vet  så var jag hemma idag från skolan.

Fick ingen sömn igår natt, för att det gjorde så ont. Vet inte varför det gör ont i armen. För My som också tog sprutan igår har inte alls ont. Konstigt, hoppas att det blir bättre. För det gör så himla ont. Sen så saknar jag kompisarna. Så vi får väll hoppas att det blir bättre. Men just nu så är det inte en chans att jag går till skolan imorgon. Inte med den här armen i alla fall! :(

Nu ska jag gå och sova igen. Men jag hoppas alla har det bra. Kramar ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0