Paradise Hotel, Ska du titta ikväll?

Nu sitter jag här och pluggar klockan 21:00. Men klockan 22:00 så ska jag se paradise hotel. Det var så himla bra igår. Så jag måste se vad som händer idag. Fattar inte varför jag tittar på det?. Men roligt är det, haha. Men Jackie var ju helt bränd, men hon kommer nog ställa till det i huset. Drama = Roligt! :)

Dem är så töntiga. Det är bara ett tv program. Dem blir ju inte värsta hollywood stjärnorna efter dem har varit med. Tänk bara på dem som var med i första säsongen. Man har ju inte hört ett ord, eller sett något av nån av dem. Dem tror typ att dem är jätte coola bara för att dem är med i ett program. ?  Skumt ...


Aja borde göra mina läxor nu. Har det bra. Kramar :)


Miss. Trouble?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0