NEJ TACK!

Nej tack till att skaffa piercing på något skumt ställe! Hittade en studio igår som jag och pappa skulle åka och titta på idag. Fan det var skit skumt. Såg ganska konstigt ut. Så jag strunta i det. Då kan man ju lika gärna göra själv. Så kändes det som. De hade också slutat göra piercingar. Så pappa ska ringa en vän som jobbar på Diablo tattoo. Det är ju hans kompis så det är ju säkrare. Typ?

Men det kommer inte bli tills på måndag. Kommer jag klara mig ifrån att göra själv eller tar jag en nål och poff fixat?. Det har ju hänt att det har varit nära att jag har gjort själv. Men jag är rädd för blod. Så njaa... Vänta?


.:: Diablo Tattoo & Piercing::.


Diablo ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0