Me the evil bitch >:]

Haha nu ska jag vara lite snäll och berätta en jätte hemlis för er. Ingen vet något om den. Alltså jätte, jätte, JÄTTE hemlig. Okej nu kommer det; Jag driver Det finns ingen jätte hemlis. Jag har bara tråkigt. Eftersom man sitter hemma och städar. När man hellre vill vara på nån helt annan plats. (H?). Precis!. Hellre skulle jag hänga vid H Nån som vill städa mitt rum och göra mina läxor?. För då skulle jag kunna vara vid H. :D Pleas?

Nu måste jag städa. :) Jag är så glad över att jag måste gå i en skola som det inte finns nån smart. Bara en massa bimbos och sucker :]. Tur att jag finns. En normal människa i min egna lilla värld där det inte finns wanna bees.... Haha min egna lilla värld. Nej jag vill inte till skolan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0