Kiss me it'll heal,


Hejhej bloggen,
Vilken bra dag jag har haft!. No var sjukt kul. Bilden gick jätte bra, även om allt gick fel. Men jag blev nöjd med sista bilden i alla fall, den blev lite udda haha. Matte provet gick väll sådär. Jag drog till tandläkarn klockan 13:30. Sen drog jag hem och sov. Jag fick inte äta mat på tre timmar. Det var en mardröm för mig. För jag åt inte så mycket i skolan. Men det gick bra. För jag åt våfflor. Då kan man ju  inte klaga. :) <3

Har lärt mig några nya låtar, Heart Shaped Glasses och Coma white. Gillar inte MM så himla mycket. Men dem två låtarna är gryma!. Texterna är sjukt bra skrivna. Fattar inte hur han gör det. Men han gör det bra.

( MM = marilyn manson )

Imorgon så är det gymnasium mässan. Ska titta på skolor med linjerna:

estetisk: Bild och form
+
Musik (gitarr)

Har reda skrivit en liten lista på fyra skolor jag måste besöka imorgon. Fryshuset, Tumba, Wendela Hebbe och Kulturama. Jag vet nog inte att jag kommer in på musik (gitarr). För jag är inte så jävla bra. Men jag tror, om dem ser att man tycker att det är roligt och att man kan/vill bli bättre spelar det nog ingen roll hur bra man är. För man kan vara jätte bra, men inte ha roligt. Så tycker jag i alla fall är viktigaste. Att ha roligt . . .

Och om inte jag skulle komma in på musik. Så kan jag alltid gå bild och form. Något jag också tycker är roligt. Men musik är i alla fall något jag kommer välja som etta. Bild&form kan jag ändå hålla på med vid sidan om.



Nu ska jag spela gitarr. Kramar :) // Ronja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0