Imorgon:


Börjar klockan 08:05 - Det suger
No  - Helt okej!
Bild - Tjoho! :D
Matte - Prov, bring it on!
Lunch
Projekt - Nja, helt okej
Idrott - NEEJ


http://www.holmshembygdsforening.se/arkivet/frontbilder/skola.jpg

Älskar onsdagar! Så sköna. Bild, No ... Okej, idrott. Kanske inte så himla roligt. Man får göra det bästa åt sakern. Som idag så var det typ "hinderbana" med olika stationer. Jag var med Jessica. Fyfan va jobbigt det var!. Känns i både armar och ben!. Grymt bra! Behöver röra på mig lite.

Oj, juste. Nästa vecka så ska jag och Jessica dra och käka Pizza. Haha tycker att vi är värda det efter idrotten idag. Vi dog. Men i alla fall ska det bli jätte roligt att vi ska hitta på något. :D Plus så älskar jag pizza ;).

Haha, ja ni får ha en grymt bra kväll. Nu ska jag plugga.
Kramar :)

//Ronja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0