Imorgon

Hejhej,
Sitter och planerar min fullbokade onsdag. Idag så händer inget, imorgon stress. Så känns det nu. Imorgon ska jag hinna med Tumba gymnasium öppen hus klockan 18:00 - 20:00, piercing, plugga, vara social... Stress. Men stöd från mina bästa vänner, klarar jag nog av det. Hoppas jag :D haha

Så himla rolig idag på musiken efter skolan. Jag, Linn och Emelie sjöng knocking on heavens door (Jag spela gitarr). Sen så kommer Tore in i bilden och börja sjunga med en jätte ljus röst. Vi bara, okey frågetecken ?. Haha :D

Dax att planera. Ha det så bra geeks :)



I hope it's something worth the waiting
'Cause it's the only thought that I ever feel real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0