IG på matte provet, ojoj

IG på matte provet. Inget som jag är helt stolt över. Men jag försökte i alla fall. Jag hade räknat rätt, men svaret blev fel. Men min matte lärare sa att jag kunde det där, men allt gick åt skogen. Men han ville inte att jag skulle göra omprov. För jag kunde redan det där. Jag blev glad att få höra det i alla fall. Allt går åt helvete just nu!. Hk provet blev 13 sidor med en massa onödig info.  VAFAN!

Men imorgon så ska Linn och Emelie hänga med mig när jag ska fixar piercing i läppen. Grymt! Något roligt i alla fall!

Idag så är det gitarr kurs. Orkar inte. Vill sitta hemma och vara sur  för mitt dåliga matte prov. Haha ne, vafan det gick som det gick. Finns inte något att göra åt. Bara plugga mer till nästa prov och bara ge alla en jävla käftsmäll typ ;) 

Nu är det dax att berätta mitt  IG för Madde som satt uppe och plugga med mig. Hon kommer bli stolt över mig. (Hon kommer nog skratta åt mig och ge mig en käftsmäll HAHA :D)


Gör mig glad :D  SÅ HAPPY :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0