I need something more ...


Hejhej bloggen,
Dax att röra på sig till sängs?. Börjar bli för trött och förvirrad. (Just who I am, don't give a damn). Imorgon om jag mår bättre så ska jag ta fram gitarren. Har inte spelat på två dagar tror jag?. Men armen gör så himla ont!. Men jag kunde sova igår. Det var så skönt att sova ut!. Har fan inte sovit på flera dagar. Har heller inte ätit så bra. Som igår sa Madde: Vafan Ronja du känns som ett skelett.

Men vad fan ska jag göra åt saken?. Äta mer så att jag spyr eller?. Det som skrämmer mig mer är att jag börjar bli vit. Men det börjar bli bättre. Men jag märkte det igår, läskigt. Kanske börjar bli sjuk. Hoppas inte det.


How can I ever let go,
When all I really need to do is to breathe?
I'm trying hard not to show.
Will I ever let go?
Far away, I get cold.
Just a lesson in falling down.
Still, I'm lost, never found one good reason.

// Ronja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0