Gratis Monster :3


Gissa vad jag fick gratis på offoraden?.  500ml Monster. Jag fick ta hur många jag ville. Men när jag och Lillis skulle ta mer så var dem slut. Jävla ungar som sprang runt och tog, men drack bara hälften. Hoppas dem fick ont i magen! Tur va att jag tog en i väsksan, som nu står på bordet. Ripper. Så himla god. Det fanns, blår, grön och gul. Men jag tog bara gul. För den är fan godast!.


Det står på den: Rekommenderas ej för barn. Vafan, alla kidz som var där sprang och tog flera stycken. Inte undra på varför dem var så jävla hyper. Ska dricka min typ ikväll. Då kan jag skriva lite låtar hela natten utan att vara trött.

Imorgon så ska jag plugga på HK-provet. Orkar nog inte det. Men jag måste! Får se vad jag ska göra. Jag kan ju typ redan det. Fixa piercing?. Ska fråga mamma om jag får göra det imorgon. Skulle vara grymt!

http://www.exxo.se/gismo/webshopbilder/org/746/145_115323_0xs7ix3695.jpg
LALALA! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0