Fixa piercing i läppen imorgon,

Kanske, Jag ska fixa piercing i läppen imorgon. Annars gör jag det fan själv! Mamma sa att det var okej. Men att jag ska prata med pappa. Ofta han kommer säga ja. Jag tror inte att han skulle gilla det. Men Madde har ju fått. Varför inte jag då?. Jag måste få!. Kan ju inte gå runt som en jävla tönt med fejk piercingar hela livet. Haha,

Jag har fan väntat i två år. Borde få göra det. Vafan en liten piercing. Det är fan inte en stor tatuering i ansiktet i alla fall. Inte för att jag vill ha det. Men hallå himla putte snuttig lite piercing skadar inte.


http://8b.img.v4.skyrock.net/8b6/darkolisykes/pics/2059052544_1.jpg






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0