Får hjälpa att komma in på Fryshuset,



I lördags så var Bea hemma hos oss och alla hade jätte trevligt. Vi satt och lyssna på när Bea spela gitarr och  sjöng. Vet ni hur bra hon sjunger? Fattar varför hon går på Fryshuset Gymnasium. Hon var så jävla grym!

Först så berättade hon hur bra den skolan var. (Jag är redan kär i den skolan). Men efter så berätta hon att hon skulle hjälpa mig med att komma in på fryshuset. Det är ju fuckingt stort ju! Fryshuset skulle vara grymt. Men måste man inte vara bra för att komma in?. Jag suger på att spela gitarr. Men hon sa att hon kunde hjälpa mig. Det skulle vara jätte schysst. För att komma in på Fryshuset skulle vara coolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0