Don't bother trying to explain . . .

Hejhej bloggen, hur är lägert?
Själv är det helt okej. Bara så jävla trött. Men att lyssna på akustiska Cute without the e gör så att jag känner mig bättre. Så himla trött på alla människor som säger en massa saker och menar bara hälften av det som sägs. Trött på alla löften. Saknar gamla tider. Det var inte lika svårt. När man tänker på alla minnen så var det bättre då. Nu känns det som inget händer. Träffas bara i skolan, typ. Jag vet att vi har läxor. Men inte alltid?.


[My finger on the trigger]

Vet inte hur många gånger jag har varit ärlig och berättat vad jag tycker och känner. Varför kan inte nån jävel vara ärlig mot mig nån gång?. Jag ställer upp på alla, men ibland känns det som man bara får tillbaka  luft. Jag ber inte om att alla ska springa runt som förut. Men att hitta på något ibland. Jag försöker, men det spelar väll ingen roll.



Why can't I feel anything
from anyone other than you?
Why can't I feel anything
from anyone other than you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0