Dialog om : Göra egen läpp piercing

Mamma- Neeh, du ska inte få fixa läpp piercing själv!
Ronja - Men tror du att jag ska vänta i två dagar eller?
Mamma - Ronja, man kan skada sig blah blah blah
Ronja - När du sover tänker jag göra det så HAHA!
Mamma - Nej det ska du inte för då får du inte göra nån läpp piercing alls!
Ronja - Vafan om jag gör en egen behöver jag inte en till?
Mamma - ?
Rona - JUSTE, Jag har rätt
Mamma - DU FÅR INTE!
Ronja - Haha, jag tänker göra det
Mamma- Nej, det ska du inte!
Ronja - Varför inte?
Mamma- För du får inte
Ronja- "okey"
Mamma - Jag blir sur på dig om du gör det!
Ronja - Nej, nej... Det ska jag inte. Skojja bara :D (inte)
Mamma gav mig blicken, sen gick hon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0