But I am not what you are,

Hej bloggen !
Igår blev det lite sent. Tror att jag gick till sängs klockan 3:00? Tittade på film med Lillis. Vi såg den där skit dåliga Wallander Kuriren. Wallander är skit bra, men när inte Ola Rapace är med så är det tråkigt. För han var fan bäst!. Sen suger Kuriren. För att det är typ : Jag vill ha mina pengar, blah blah! Dööö! Bang, poow sen så kommer maffia. SKIT TÖNTIGT! Kom på något nytt?. Om man skulle vilja se är skit dålig maffia film är det bara att se på gangster. Den suger!
Jag menar det, DEN SUGER.

Varför skulle man vilja se en dålig film?. Okej, men om ni vill sitta och asgarva åt en dålig film. Titta på den.




DEN SUGER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0