Back In Black

Har färgat håret, gissa färg :P. Svart. Men den här gången blve det svart, mycket svart... Blev jätte nöjd!. Nu behöver jag bara min kajal!. Sen så klarar jag mig. Nån tog den, jag tror Madde?. Hon tar mina saker hela tiden, men jag tar hennes så.

Skola imorgon, yippie! Skumt, jag är glad över att gå till skolan?. Skumt ...

Blev ingen HIH idag, orkade inte. Sen så tror jag inte att Lillis vill följa med mig. Känns dumt att tvinga henne. Sen så har ju hon Tyra att ta hand om (förstår henne). Jag får väll vänta. Men jag känner att jag måste gå, nån gång i alla fall. Men jag vill inte tvinga nån att följa med. Men då kan man också säga att man inte vill, iställe för att gå runt och säga att det är okej och kommer sen och säger att dem inte kan... Trött på alla löngner. :/

Nu måste jag plugga, bye bye,! *


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0