And you'll think you're happy...

Hejhej bloggen,
Snart helg. Känns skönt. Bara torsdag och fredag kvar. Skönt. Behöver helg just nu. Men imorgon så ska jag se om Lillis kan hänga med mig till HIH. Inte för att jag tror hon kan. Men på fredag så kan hon. Men varför vänta?.

Nu kom Mamma, Lillis, Tyra och pappa hem . Nu kan jag fråga Lillis om hon kan hänga med. Men jag orkar inte röra på mig. Jag är trött.

Det gick skit dåligt i skolan idag. Jag gjorde inget, på bilden försökte jag. Men det gick åt herlvete. För jag kunde inte rita, På matten gjorde jag ett tal?. På No läste jag inte en sida i nån av mina tre böcker. Jo, men det gick skit bra. Orkar inte en dag i skolan. Men idag så var alla trevliga. Synd att jag inte kan vara trevlig mot alla ... :(

Inte idag i alla fall. Känner mig trött / sur / Besviken ... Behöver jag säga något mer eller?. Måste dra mamma har köpt något till mig.

Försöker få allt att bli bättre ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0