AJJJHH!





Har så himla ont i armen. Känns som jag inte kan röra den utan att det gör ont. Hemskt, vill att det går över! Försöker att plugga. Men det går inte. Kan fan inte sluta tänka på hur ont det gör!. Men jag sätter mig och försöker igen.

Kommer inte hinna bli klar med NO saken. För just nu tänker jag på så mycket annat. Idag så blev jag lite små sur. Orkar inte göra en stor grej av det. Men om man inte vill följa med kan man bara säga det. Iställe för att jag står där och frågar om och om igen. Som en idiot.

Aja, på fredag så blir det HIH (om jag mår bättre). På lördag kanske hänga hos Em. Kommer bli kul. :)

Söndag så blir det kanske också HIH om nån kan hänga med mig. Men annars bli det nog läxor?.
Eng läxa
Ma prov + läxa

Men jag sitter nog och gör allt imorgon. Så är man klar med det.

http://whopp.mine.nu/blog2/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/0e71e_spruta.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0