24 nov

Tja människor,
Hade typ världens bästa dag:D Allt gick bra! Alla var trevliga och jag fick en massa beröm. Fattar inte varför. Men på idrotten så sa Lars att jag och Jessica hade gjort en super bra uppvärmning. Alla såg ut att ha roligt o var mycket aktiva i "leken". Sen så fick jag beröm på bokredovisningen. Jag var tydligen mycket känslosam, berörande och menade vad jag sa. Men det gjorde jag ju. Jag sitter ju inte och snackar bull shit för högre betyg. Det jag sa, menade jag...

Fick sedan beröm av Tore för mitt gitarr spel och min röst. Han sa att jag kunde komma in på Fryshuset. Det tror jag inte på. För man måste vara bra, Hallå jag suger på gitarr. Men han såg i alla fall framsteg.

Sen så kom jag hem, jätte trött. Sov i nån timme. Sen så nu sitter jag här.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0