17 nov

Tja bloggen!, hur är läget?
Själv är det skit bra!. Matte prov imorgon, jag har pluggat och till och med spelat gitarr. Imorgon om jag får tid så ska jag dra ner till musiken. Så att jag kan spela upp min nya låt för Tore. Så himla stolt. Nu är det bara en skit grym text som saknas. Men det kommer väll. Började skriva lite igår kväll klockan 03:00. Den blev väll inte den bästa texten jag har skrivit. Men det är en bra början. Behöver inte använda just den texten till den här låten. Man kan ha det som "scratch".

*Vad händer nu?.
Jag ska plugga lite till så att det sitter tills imorgon. Men jag känner mig i alla fall på en  g -nivå, kanske mer?. Eller är det bara mitt
självförtroende som talar?. Det får vi se imorgon. Men man får hoppas på det bästa. Mer kan man nog inte göra. 

http://www.glogster.com/media/2/4/1/97/4019736.jpg

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0