Well I'm so happy, I'm feeling so fine

28 Dec

Tja, tja! Hoppas alla haft en jävligt bra dag. Jag har haft det. Titta på film och sovit. Men imorgon är det dax att röra på sig. Köpa strängar i Huddinge med pappa. Sen blir det sitta inne och spela gitarr. Skönt.  Saknat mina gitarrer. Men imorgon köper jag nog bara strängar till Kurt och den andra utan namn. Måste komma på ett namn till den. Tycker nästan synd om den haha. Det är Normalt att ge namn till sina gitarrer.  Jag lovar . . . Bryr mig endå inte vad alla andra tycker. För jag gillar det. Haha! Sen få alla andra tycka vad dem vill. Jag klarar mig nog . . . ;)

Ja... Nu så sitter jag och väntar på att Madde ska byta dator med mig. Jag hatar den här. Så jävla seg. Att ladda upp en bild tar fan hundra år. Så det blir en musikvideo. Hmm.. Backyard Babies? :D YES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0